Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh motivačního programu pro zaměstnance firmy
Bednářová, Iveta ; Bednářová, Michaela (oponent) ; Bednářová, Michaela (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice personálního řízení firmy se zaměřením na motivaci a současnou stimulaci zaměstnanců pobočky konkrétní společnosti. Obsahuje návody, postupy, nezbytnou teoretickou část a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy v souvislosti se spokojeností zaměstnanců. Výstupem práce je návrh motivačního programu aplikovatelného na zaměstnance pobočky společnosti.
Analýza nabízených pořadů s tématikou gastronomie a jejich pozice v českém televizním vysílání
Chmátal, David ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Bakalářská práce sleduje rozmach trendu gastronomie a kulinářství ve společnosti a jeho převzetí masovými médii. Práce si nedává za cíl odpovědět z jaké příčiny média pracují s novými trendy během procesu vzniku mediálního obsahu, nýbrž se snaží zmapovat jednotlivá sdělení a nalézt odpověď na to, jakou formou média s obsahem pracují a jak je gastronomie a kulinářství prezentováno v předních pořadech v českém éteru. Pomocí obsahové analýzy práce srovnaná jednotlivé pořady a jejich podíl kulinářského obsahu zahrnující široké spektrum podnětů a dobu vyobrazující samotný akt vaření. Práce tak odkrývá, do jaké míry média používají aktuální trendy pro tvorbu svého obsahu a také za jakým účelem diváci obsah vyhledávají. Výzkum pracuje s mediální preferencí zábavy v mediální tvorbě a komparací obsahu se sledovaností odpovídá na to otázku, jakému obsahu dávají diváci v České republice přednost. Klíčová slova Obsahová analýza, TV Show, pořady, programové schéma, gastronomie, kulinářství, Prostřeno, Masterchef,
Sledovanost televize v mezigeneračním srovnání
Meisnerová, Eliška ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Veselková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rozdílem sledovanosti televize mezi generacemi. Cílem práce je zjistit, jak se liší jednotlivé generace ve svých televizních návycích. Kolik času tráví sledováním televize, jaké sledují kanály a jakým televizním pořadům dávají přednost. Práce porovnává generace Baby Boomers, X, Y a Z. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část se zaměřuje na popis televize jako masového média a jeho vývoje. V teoretické části je dále charakterizován televizní trh a hlavní provozovatelé vysílání v České republice. Jsou také vysvětleny pojmy, které se týkají sledovanosti televize a programových schémat televize. Dále jsou charakterizovány jednotlivé generace a jsou uvedeny jejich charakteristické vlastnosti. Analytická část pak nalézá odpovědi na výzkumné otázky. Jak se liší doba sledování televize mezi jednotlivými generacemi? Z práce plyne, že nejvíce sledují televizi lidé z generace Baby Boomers, a zároveň tato generace vykazuje největší výkyvy ve sledovanosti během týdne či během roku. Dále práce odpovídá na otázku, jaké jsou nejsledovanější kanály. Nejsledovanějším kanálem napříč všemi generacemi je TV Nova. Sledovanost ostatních kanálů se liší po jednotlivých generacích. Mezi nejsledovanější pořady patřila za rok 2017 pro všechny generace štědrovečerní pohádka...
Komunikace v podniku
Faměra, Lukáš ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Miloslav, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje definici komunikace, model procesu komunikace a její rozdělení na verbální a neverbální. Dále se práce zabývá přímo interní komunikací v podniku, je stručně popsána firemní kultura, management, cíle firemní komunikace a komunikační toky. Následně jsou v práci zmíněny další formy vnitropodnikové komunikace, písemná a telefonická. Řešeny jsou komunikační dovednosti, zpětná vazba, vedení porad a bariéry komunikace. V praktické části je řešena úroveň vnitropodnikové komunikace ve společnosti Česká podnikatelská pojišťovna, a. s., ve které bylo uskutečněno dotazníkové šetření. Dle výsledků výzkumu byly zjištěny problémové oblasti komunikace, které byly následně konzultovány s vedoucím pracovníkem firmy. V závěru práce jsou navržena opatření pro zkvalitnění firemní komunikace, a to v oblastech time managementu, sdílení informací, pořádání firemních akcí, systému odměňování, komunikace s nadřízenými pracovníky a organizování porad.
Návrh motivačního programu pro zaměstnance firmy
Bednářová, Iveta ; Bednářová, Michaela (oponent) ; Bednářová, Michaela (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice personálního řízení firmy se zaměřením na motivaci a současnou stimulaci zaměstnanců pobočky konkrétní společnosti. Obsahuje návody, postupy, nezbytnou teoretickou část a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy v souvislosti se spokojeností zaměstnanců. Výstupem práce je návrh motivačního programu aplikovatelného na zaměstnance pobočky společnosti.
Analýza procovního prostředí
Jančová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Mnoho společností se díky ekonomické krizi potýká s finančními potížemi, a tak šetří náklady takřka ve všech oblastech. Velké množství z nich nejprve sníží investice do vzdělávání, firemních benefitů a celkově snižuje náklady personálních oddělení. Zároveň si však tyto firmy neuvědomují, že to jsou právě jejich zaměstnanci, kteří tvoří nejcennější aktivum organizace a představují tak možnost hledání řešení, jak z krize a potíží ven. Z důvodu aktuálnosti a opomíjení daného tématu jsem ve své diplomové práci zpracovala problematiku pracovního prostředí, které přímo ovlivňuje pracovní spokojenost a posléze i produktivitu a efektivitu zaměstnance. V odborné části se zabývám především oblastmi pracovního prostředí, pracovního kolektivu, stylu řízení, komunikace, motivace a stimulace. V praktické části jsem provedla šetření ve společnosti CMC Graduate School of Business o.p.s., ve které jsem aplikovala dosažené odborné znalosti, na základě kterých jsem organizaci navrhla taková opatření a zlepšení, která povedou ke zvýšení pracovní ochoty a potažmo ke snížení fluktuace zaměstnanců.
Efektivní komunikace a rozvoj zaměstnanců ve vybrané organizaci
LEDECKÝ, Milan
Cílem práce bylo na základě studia odborné literatury, vyhodnocení řízených rozhovorů se zaměstnanci a se zástupci soukromé výrobní firmy a na základě vlastního pozorování provést rozbor a navrhnout opatření, která přispějí ke zlepšování vnitřní i vnější komunikace a personálního rozvoje zaměstnanců ve vybrané příspěvkové organizaci. Vnitřní a vnější komunikaci lze ve sledované příspěvkové organizaci rozvíjet s využitím současných komunikačních prostředků. Zlepšení komunikace přinese vyšší kvalitu vykonávaných činností, zvýšení pracovní motivace a sounáležitosti zaměstnanců s firmou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.